Gyakori kérdések

Virágvásárlással és virágküldéssel kapcsolatos kérdések.


Ha nem tudja, hogy mi a folyamata az internetes virágküldésnek vagy rendelésnek, ha nem tudja, hogy hogyan működik az árajánlat kérő vagy megrendelő lap, ha nem tudja, hogyan választhat a kompozíciók közül, vagy egyszerűen csak bátortalan a virágvásárlással kapcsolatosan, tegye fel kérdését, és munkatársaink készséggel adnak szakszerű választ kérdéseire.

Nem kell egyebet tennie, mint az alább található űrlapot kitölteni és a "Mehet" gombra kattintani.



Hogyan rendelhetek?
    Rendelni a Freya Virág - Fleurop-Interflorától nagyon egyszerű. Csak kövesse a lépéseket. Tekintse meg a részleteket, majd a kosárba, vagy a vásárlás itt gombra kattintva Ön a kosara tartalmához adja a kiválasztott kompozíciókat. Az ajándékok kiválasztását követően a bal oldali menü "A kosár tartalma" linkre kattintva láthatja, hogy mit, és hány darabot rendelt. Ezen az oldalon Ön módosíthatja megrendelését, amennyiben szükséges. Ezt követően a "megrendelem" gombra kattintva Ön eljut a megrendelő laphoz, amiben már szerepelnek a kiválasztott ajándékok. A megrendelő lapon Önnek már csak néhány adatot kell megadnia Adja meg a címzett pontos címét (emelet, ajtószám), telefonszámát és az üzenetet, amit neki kíván küldeni. Adja meg az Ön személyes adatait, a számlázási információkat és a kiszállítással kapcsolatos utasításokat. Hamarosan kapni fog egy visszaigazolást, ha a "vásárlás" gombra kattint. Rendelését rögtön továbbítjuk a címzetthez legközelebb lévő Fleurop-Interflora virágüzlethez, ami egyben az Ön szerződő partnere is. Továbbra is mi állunk az Ön teljes rendelkezésére a jövőbeni bármilyen kérdése esetén. Telefonon nem fogadunk el semmilyen rendelést, de egyeztetni, és kérdezni természetesen lehet telefonon is.
Honnan tudom meg, hogy a www.freyavirag.hu megkapta-e a rendelésemet?
    Rendelését azonnal regisztrálja az Freya Virág, melyről azonnal visszaigazolást kap, a rendeléshez tartozó referenciaszámmal. (Kétszer értesül erről a számról: először a képernyőn tekintheti meg a rendelés végén, másodszor az Ön által megadott e-mail címre is elküldjük a visszaigazolásban.) Ezt a számot érdemes megtartani, mert minden felmerülő kérdés esetén erre a számra hivatkozva tudunk segíteni.
A megrendelt termék pontosan úgy fog kinézni, mint ahogy a képen látható?
    A virágok időszakos termékek, éppen ezért közülük nem minden kapható az év minden napjában a virágpiacon. Egy igazi Freya Virág - Fleurop-Interflora virágcsokor egy kissé eltérő az online-on látható csokortól. Mindemellett, minden Freya Virág - Fleurop-Interflora csokor egy műalkotás, mindenkinek egyedi, friss virágokat szállítunk. Amin nem változtatunk az az online képeknek megfelelő a szín, a csokorforma kialakítása.
Mikor, hány órakor lesz a rendelésem kézbesítve?
    A virágüzletek nyitvatartási ideje üzletről üzletre változhat. A legjellemzőb kiszállítási időpontok 08:30 és 18:30 közé esnek, melyet a megrendelő lapon ön be is állíthat. Amennyiben ettől eltérő időpontot szeretne, Önnek csak annyi a feladata, hogy ezt a kérését a megjegyzésrovatban megírja nekünk. Ezt követően mi leszervezzük a kiszállítást, amennyiben ez lehetséges, és értesítjük Önt erről egy e-mailben.
Mit tud a Freya Virág - Fleurop-Interflora garantálni?
    Freya Virág - Fleurop-Interflora a világban piacvezető, Európában pedig nagyon közkedvelt. Több, mint 55 ezer gondosan kiválasztott leányvállalattól kap támogatást összesen több, mint 160 országban. Több, mint 75 évig a Fleurop és az Interflora a "Mercury" márkanévvel dolgozott együtt, hogy kitapasztalják a virágtermékek legjobb minőségét és kíváló ügyfélszolgálatát.
Fontos információk:
    Ahhoz, hogy pontosan, bármiféle késés nélkül fel tudjuk dolgozni rendelését, kérjük győzödjön meg, hogy a figyelmesen követte-e kitöltési útmutatót. Kórházba történő szállítás esetén kérjük, jelezze a kórterem és szoba számát is. Szállodába történő szállítás esetén pedig kérjük, jelölje meg a szobaszámot és a vendég(ek) nevét (csapat, pár...etc). A kézbesítés a szálloda recepcióján történő átadásig garantált.
Árak
    Vegyék figyelembe, hogy a virágárak évszakonként és területenként változnak. Éppen ezért a kézbesítés napján lévő, az adott virágüzlet áraihoz igazodik.

    A virágpiaci árai tartalmazzák a helyi virágüzlet kézbesítési árát és a helyi adót is. Egységes szolgáltatásának a díja világszerte 9.80 EUR ( a napi árfolyamtól függően).

    Ha a címzett megtagadja a virág átvételét, a teljes összeg megfizetése akkor is kötelező.

    FIZETÉS BANKI ÁTUTALÁSSAL VAGY RÓZSASZÍN POSTAI CSEKKEN
    A megrendelt virágküldemény árát fizetheti átutalással az alábbi bankszámlára:

    Belföldi banki átutalással történő fizetés esetén a számlaszám:
    53900052-13005452
    Számlatulajdonos: Fehér Margaréta Kft.
    Pontos cím: 5600 Békéscsaba, Bartók Béla út 6.

    Számlavezető intézet: SZTKSZ Szarvas és Vidéke Takarékszövetkezet
    Békéscsabai Kirendeltsége
    Számlavezető intézet címe: 5600 Békéscsaba, Luther u. 7.

    Külföldi banki átutalással történő fizetés esetén a számlaszám:
    HU20 53900052-13005452 MANEHUHB
    IBAN SZÁM: HU 79 53900052-13005452 00000000

    Postai csekken történő fizetés esetén a címzett a Fehér Margaréta Kft. 5600. Békéscsaba, Bartók Béla út 6.

    A „Megjegyzés” rovatba kérjük beírni a rendelés azonosító számát, valamint az Ön nevét, telefonszámát vagy e-mail címét.

    A banki átutalás bizonylatát vagy a postai csekk feladóvevényét (a megrendelés Azonosító számával) kérjük elküldeni faxon az Freya Virág (06 - 66) 442-763 -as számára vagy e-mailen erre a címre:
    info@freyavirg.hu

    Kérjük, vegye figyelembe, hogy a feladott rendelés időbeni teljesítését csak akkor tudjuk garantálni, ha a megrendelést legalább két munkanappal előre leadta.

    A megrendelést függőben tartjuk mindaddig, amíg a befizetés igazolása be nem érkezik irodánkba. Ezt követően tudjuk teljesíteni az Ön által leadott megrendelést.
Gyors kézbesítés
    Világméretű partnerhálózatunknak köszönhetően az Ön rendelését bármikor, bárhova a világon haladéktalanul kézbesítjük és a kiszállítást két munkanapon belül garantáljuk. Alkalmazkodva a különböző időzónákhoz, a munkaszüneti napokhoz, a nyitvatartási időkhöz, valamint a rendelésében feltüntetett kézbesítési naphoz, a kiszállítás a következő feltételek szerint történhet:
    · rendelésének elfogadása után azt az adott cél országban működő partnerünk dolgozza fel, figyelembe véve a munkaszüneti napokat és a helyi nyitvatartási időt,
    · szombat délután, vasárnap és munkaszüneti napokon nem tudjuk garantálni a kézbesítést.
    Táborhelyekre, katonai bázisokra, csónak- hajókikötőkbe vagy repülőterekre történő kiszállítást nem tudunk garantálni. Speciális rendelések és érdeklődések esetén kérjük, lépjen velünk kapcsolatba.
Kézbesítési címek kifogástalansága
    Kérjük, alaposan nézze át a megadott kézbesítési cím és a helyi telefonszám pontosságát. Nem fogaduk el a későn érkezett változásokat, illetve a hibásan megadott cím miatt nem vállalunk garanciát. Ahhoz, hogy virágkézbesítőnk pontosan tudja a rendelését kézbesíteni, a következő plusz információk nagy segítséget nyújtanának:
    · kórházi kézbesítések esetén a kórterem száma, a szobaszám vagy (amennyiben a hölgy férjezett) a címzett leánykori neve. A garanciát csak a kórház recepciójáig vállaljuk.
    szállodai kézbesítések esetén a szobaszám és a címzett neve. A garanciát csak a szálloda recepciójáig vállaljuk.
Rendelés visszaigazolása
    Minden megrendelés leadása után pár perccel Önt e-mailben fogjuk értesíteni a rendelés elfogadásáról, a rendelés referencia számával. A visszaigazoláson látni fogja az Ön által megrendelt termék nevét, árát.
    Ha nem kapná meg a visszaigazolást, ne várjon, azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot!
Garancia
    A vásárlói elégedettség nagyon fontos számunkra. A garancia biztosítja a rendelések időben történő kézbesítését és az első osztályú, kifogástalan minőséget. Minden csokor, virágösszeállítás friss. Természetesen saját partnereinken keresztül kézbesítjük azokat.

    Garantáljuk minden rendelés lelkiismeretes kézbesítését. Garanciánk a következőkre terjed ki:
    · a megrendelt termék kézbesítése a virágüzlet által,
    · friss és tökéletes állapotban,
    · a kívánt dátumon,
    · a virágüzlet által adott árajánlat alapján.
Fontos:
    Bármilyen panasz esetén kapcsolatba léphet rajtunk kereztül a kiszállító céggel. A kiszállító garantálja a kiszállított árú minőségét legalább 3 napra - 72 órán át a kiszállítástól számítva, és kicseréli az árút ha azt visszaviszik a boltba minőségre vonatkozó panasszal.

    Ez a garancia az Ön biztosítéka arra, hogy rendelését szakértelemmel és odafigyeléssel teljesítjük, és hogy csak kiváló minőségű terméket használunk fel ehhez. Ha mégsem lenne megelégedve a minőséggel és szállítással, kérjük a kiszállítástól számított 5 napon belül jelezze ezt felénk.

    Ui.: Minden rendelést kizárólag a Freya Virág - Fleurop-Interflora szervezet tagjai kezelnek és továbbítanak. Természetesen minden, a rendelése teljesítéséhez szükséges információt bizalmasan kezelünk és nem adjuk ki harmadik félnek. Kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélfelelőseinkkel ha bármi kérdése van. Köszönjük, hogy az online internetes piacunkat megtisztelte bizalmával.

Címzett:
* Az Ön neve:
* E-mail címe:
* A kérdés:
 

* A mező kitöltése kötelező!

 

369010

Freya-Virágvarázs Kft.- Székesfehérvár, Malom u. 34. 22/313-592