Az Freya Virág kompozícióinak árai az üzletünk közvetlen árait jelentik. A kiszállítási és adminisztrációs költségek mértékét az esetleges akciók befolyásolják. Törekszünk a legkisebb kézbesítési költséggel elvégezni megbízását, hiszen a legfontosabb az ön és a megajándékozott elégedettsége!
A végösszeget a megrendelést követően egy e-mailben, vagy telefonon pontosítjuk, miután megtaláltuk önnek a címzetthez legközelebbi Fleurop partnert -a világ bármely pontján-, aki teljesíti a megbízást, hogy Önnek megérje virágot küldeni, és hogy szerettei, üzleti partnerei a legfrissebb virágot, és a legjobb szolgáltatást kaphassák tőlünk.

További kérdéseire választ kaphat a Gyakori kérdések menüben

Az elküldött ürlap közvetlenül az Freya Virág ajánlatkérő és megrendelő rendszerébe érkezik, ezáltal gyorsabbá és rugalmasabbá válik a visszaigazolás és a megrendelés teljesítése is.

Kiszállítás:
hétfo - szombat 9:30 - 18:30
vasárnap előzetes egyeztetés alapján


Megrendelés

Személyes adatok
Az Ön neve:
Az Ön telefonszáma:
Az Ön e-mail címe:
A címzett adatai
A címzett neve:
A címzett irányítószáma:
A címzett város:
A címzett utca, házszám, tömb, emelet, ajtó:
A megközelítéssel kapcsolatos egyéb információ:
A címzett telefonszáma:
A címzett telefonszámát bizalmasan kezeljük, harmadik személynek nem adjuk ki! A címzett telefonszámára csak a kiszállítás megkönnyítése érdekében van szükségünk, arra az esetre, ha a címzett nem tartózkodna a megadott címen.
A küldemény, és a küldeménnyel kapcsolatos adatok
A küldemény leírása, kódja:
A küldemény értéke (kiszállítás nélkül):
vagy egyéb érték (kiszállítás nélkül):
Fizetési mód választás:


Üdvözlo szöveg:
A kiszállítás idopontja:
A kiszállítással kapcsolatos kérések, egyéb megjegyzések:
Számlázással kapcsolatos adatok
Cégnév:
Település:
Utca / tér, házszám:
Irányítószám:




Garancia
    A vásárlói elégedettség nagyon fontos számunkra. A garancia biztosítja a rendelések idoben történő kézbesítését és az első osztályú, kifogástalan minőséget. Minden csokor, virágösszeállítás friss. Természetesen saját partnereinken keresztül kézbesítjük azokat.

    Garantáljuk minden rendelés lelkiismeretes kézbesítését. Garanciánk a következőkre terjed ki:
    ˇ a megrendelt termék kézbesítése a virágüzlet által,
    ˇ friss és tökéletes állapotban,
    ˇ a kívánt dátumon,
    ˇ a virágüzlet által adott árajánlat alapján.
Fontos:
    Bármilyen panasz esetén kapcsolatba léphet rajtunk kereztül a kiszállító céggel. A kiszállító garantálja a kiszállított árú minoségét legalább 3 napra - 72 órán át a kiszállítástól számítva, és kicseréli az árút ha azt visszaviszik a boltba minoségre vonatkozó panasszal.

    Ez a garancia az Ön biztosítéka arra, hogy rendelését szakértelemmel és odafigyeléssel teljesítjük, és hogy csak kiváló minoségű terméket használunk fel ehhez. Ha mégsem lenne megelégedve a minőséggel és szállítással, kérjük a kiszállítástól számított 5 napon belül jelezze ezt felénk.

    Ui.: Minden rendelést kizárólag a Freya Virág - Fleurop-Interflora szervezet tagjai kezelnek és továbbítanak. Természetesen minden, a rendelése teljesítéséhez szükséges információt bizalmasan kezelünk és nem adjuk ki harmadik félnek. Kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélfeleloseinkkel ha bármi kérdése van. Köszönjük, hogy az online internetes piacunkat megtisztelte bizalmával.


Belföldi banki átutalással történő fizetés esetén a GIRO számlaszám:
10402908-50526566-68711004

Számlatulajdonos: Freya-Virágvarázs Kft.
Pontos cím: 8000 Székesfehérvár, Malom u. 34.

Számlavezető intézet: Kereskedelmi És Hitelbank

Külföldi banki átutalással történő fizetés esetén az IBAN számlaszám:
HU3110402908-50526566-68711004
BIC kód: OKHBHUHB




 

364998

Freya-Virágvarázs Kft.- Székesfehérvár, Malom u. 34. 22/313-592